ସତେ କି ଯେପରି ଲାଗିଛି ସେଇ କରୋନା ଭାଇରସ ସମସ୍ତେ ତାଲା ବନ୍ଦ କର ଘରେେ ରୁହ ବାର ବାର ସାବୁନ ବା ସତେ କି ଯେପରି ଲାଗିଛି ସେଇ କରୋନା ଭାଇରସ ସମସ୍ତେ ତାଲା ବନ୍ଦ କର ଘରେେ ରୁହ ବାର...
ଘରେ ତୁମେ ରହିଥିଲ ଆମକୁ ରଖେଇ ଦେଲ ପୁରା ବିଶ୍ୱକୁ ଅଜଣା ଭୟରେ ତୁମେ ଡରାଇ ଦେଲ ନବ ଯୌବନ... ଘରେ ତୁମେ ରହିଥିଲ ଆମକୁ ରଖେଇ ଦେଲ ପୁରା ବିଶ୍ୱକୁ ଅଜଣା ଭୟରେ ତୁମେ ଡରାଇ ଦେଲ ନବ ଯୌବନ...
ନିଜ ବଡ଼ିମାର ଡିଣ୍ଡିମ ପିଟି ପିଟି ଆକୁଳ ଅଥୟ ବଢୁଛି ପାଶ୍ଚାତ୍ୟ ସଂସ୍କୃତି ପ୍ରୀତି ଅତ୍ୟନ୍ତ ଆବେଗମୟ... ନିଜ ବଡ଼ିମାର ଡିଣ୍ଡିମ ପିଟି ପିଟି ଆକୁଳ ଅଥୟ ବଢୁଛି ପାଶ୍ଚାତ୍ୟ ସଂସ୍କୃତି ପ୍ରୀତି ଅତ୍ୟନ୍...
ମୁଁ ଟାଣି ଦେଇଛି ଦେଶ ଦେଶ ମଧ୍ୟରେ ତାଲା ବନ୍ଦ ସମୟ ଥାଉ ଥାଉ ପ୍ରକୃତିକୁ ରକ୍ଷାକର ନହେଲେ ମୋପରି ଭା ମୁଁ ଟାଣି ଦେଇଛି ଦେଶ ଦେଶ ମଧ୍ୟରେ ତାଲା ବନ୍ଦ ସମୟ ଥାଉ ଥାଉ ପ୍ରକୃତିକୁ ରକ୍ଷାକର ନହେଲ...
ଚକୁଳିଆ ପଣ୍ଡା ର କରୋନା ବାଣୀ ଚକୁଳିଆ ପଣ୍ଡା ର କରୋନା ବାଣୀ
ବାହାରେ କାର୍ଯ୍ୟ ରତ। ସେଇମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଟିକେ ତାଳି ଵଜେଇବା ସେ ଡକ୍ଟର ହେଉ ସଫେଇ କର୍ମଚାରୀ ହେଉକି ବାହାରେ କାର୍ଯ୍ୟ ରତ। ସେଇମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଟିକେ ତାଳି ଵଜେଇବା ସେ ଡକ୍ଟର ହେଉ ସଫେଇ କର...